Keskiviikkona 4.10.2006

Eikö Kuha. koskaan soita lempikappalettasi keikoilla? Pitäisikö Kuha.:n keikkailla muuallakin kuin Helsingissä? Esitä hartaat toiveesi, jotta ne voidaan murskata yhtyeemme toimesta.

Valvoja: Kuha

Keskiviikkona 4.10.2006

ViestiKirjoittaja llauren päivämäärä La Syys 23, 2006 20:31

Soittakaa Kalifi.
Käyttäjän avatar
llauren

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä La Syys 23, 2006 21:06

Komppaan.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja uttra päivämäärä Pe Syys 29, 2006 19:32

Soittakaa para...medic!
Utare!
Käyttäjän avatar
uttra

ViestiKirjoittaja Sauli Siiseli päivämäärä Su Loka 01, 2006 19:34

Soittakaa mockba
Kierteellä omaan reiteen.
Sauli Siiseli

Mikko Alatalo

ViestiKirjoittaja Salainen Hannu Sinisalo päivämäärä Ke Helmi 14, 2007 12:24

Onkohan Mikko Alatalo jo oikeasti säveltänyt sen kappaleen nimeltä "Taksi"? Että voisi soittaa toivottaessa.

Mutta onhan Alatalolla varsin hyviäkin biisejä, esimerkiksi "Hiekkaa, arabeja ja B-oikeudet". Niin ja "Guano". Se, miten Alatalo liittyy Kuha.-foorumin "keskusteluun", onkin sitten asia ihan erikseen.
Käyttäjän avatar
Salainen Hannu Sinisalo

ViestiKirjoittaja Bon Fotoni päivämäärä Ke Helmi 14, 2007 17:11

Alatalokeskustelu soveltuu hyvin Kuha.-foorumille, mutta koska tärkeimmät foorumilla kävijät haluavat foorumin liittyvän pääasiassa Kuha.-yhtyeeseen on muita yhtyeitä ja artisteja koskevan keskustelun tapahduttava osiossa "Muut Yhtyeet", johon tämän osion nimeäminenkin jo hienovaraisesti vihjaa.
Käyttäjän avatar
Bon Fotoni

ViestiKirjoittaja Salainen Hannu Sinisalo päivämäärä Ke Helmi 14, 2007 21:33

Bon Fotoni kirjoitti:Alatalokeskustelu soveltuu hyvin Kuha.-foorumille, mutta koska tärkeimmät foorumilla kävijät haluavat foorumin liittyvän pääasiassa Kuha.-yhtyeeseen on muita yhtyeitä ja artisteja koskevan keskustelun tapahduttava osiossa "Muut Yhtyeet", johon tämän osion nimeäminenkin jo hienovaraisesti vihjaa.

Toki tämän ymmärrän. Ajattelin vain, että kun täällä alaosastolla nyt biisien soittamisesta puhe oli, niin menköön tuo ikivanhakin mukaan (kun kerran kyse on myös ikivanhasta keikasta, joka ei ollut eilen, joten se on ikivanha).

Tarkoittiko arvon bassoaja muuten tuossa yllä "tärkeimmillä foorumilla kävijöillä" Kuha.-yhtyeen jäseniä vai joitakin muita henkilöitä? Vai käykö täällä edes muita kuin Kuha.-yhtyeen jäseniä? Ja heitäkin harvakseltaan? Olenko minäkin vain jollakin aliaalla esiintyvä Kuha.-yhtyeen jäsen? Olen ainakin ollut lavalla samaan aikaan monen muun Kuha.-soittajan kanssa.
Käyttäjän avatar
Salainen Hannu Sinisalo

ViestiKirjoittaja Bon Fotoni päivämäärä Ke Helmi 14, 2007 22:51

Tässä asiayhteydessä tarkoitan "tärkeimmillä foorumilla kävijöillä" niitä kävijöitä, jotka haluavat foorumin liittyvän pääasiassa Kuha.-yhtyeeseen.

Kuha. -yhtyeen jäsenet tällä foorumilla tunnistaa siitä että he kuuluvat ryhmään Kuha. Tällä perusteella väittäisin täällä käyvän muitakin kuin yhtyeen jäseniä. Jäsenten foorumillakäyntiaktiivisuus on suoraan verrannollinen foorumille ilmestyvien uusien kommenttien ja kirjoitusten määrään. Niinpä lähes koko Kuha. toivoo aktiivista osallistumista kaikilta kävijöiltä.
Käyttäjän avatar
Bon Fotoni

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä To Helmi 15, 2007 14:03

Bon Fotoni kirjoitti:Tällä perusteella väittäisin täällä käyvän muitakin kuin yhtyeen jäseniä.

Äläpäs nyt heti ryntäile äkkinäisiin johdonpäätöksiin. Minä olen ainakin Juha Kuhan salainen, toinen nimimerkki. Tai Jeesus Vipusen, valitse itse.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja Salainen Hannu Sinisalo päivämäärä To Helmi 15, 2007 14:32

sim0n kirjoitti:Minä olen ainakin Juha Kuhan salainen, toinen nimimerkki. Tai Jeesus Vipusen, valitse itse.

Ja ihan näköinenkin, näemmä. Minä taas lienen Moukarin toinen muoto, nimestä päätellen. Salanimellä vain. Eivätkös kaikki täällä?
Käyttäjän avatar
Salainen Hannu Sinisalo

ViestiKirjoittaja Bon Fotoni päivämäärä To Helmi 15, 2007 16:46

Koska Kuha.-yhtyeen jäsenet määritellään edellä mainitulla tavalla, eivät muut kuin ryhmässä mainitut henkilöt voi olla yhteen jäseniä.

Aliasväitteet ovat muutenkin naurettavaa panettelua. Toiminnastamme esitetään Kuha.:n sivuilla pelkästään faktoja ja toimimme samalla periaatteella myös foorumilla emmekä suinkaan hyödynnä epämääräisiä fiktiivisiä hahmoja tai tekaistuja nimimerkkejä.
Käyttäjän avatar
Bon Fotoni

Eikös täällä pitänyt puhua siitä keikasta?

ViestiKirjoittaja José päivämäärä Pe Helmi 16, 2007 13:01

Salainen Hannu Sinisalo kirjoitti:Ja ihan näköinenkin, näemmä. Minä taas lienen Moukarin toinen muoto, nimestä päätellen. Salanimellä vain. Eivätkös kaikki täällä?

Ja minä olen ihan sinun näköisesi. Kuka hitto minä olen?
Neidillä oli pää.
José

Re: Eikös täällä pitänyt puhua siitä keikasta?

ViestiKirjoittaja Salainen Hannu Sinisalo päivämäärä Pe Helmi 16, 2007 16:55

José kirjoitti:Eikös täällä pitänyt puhua siitä keikasta?

No piti kai, mutta ei näy onnistuvan. Mikähän meitä kaikkia vaivaa? Liekö osasyynä se, että itse keikka on jo kaukaista menneisyyttä? Ja eikö kuitenkin ole kivaa, että keskustelu etenee, oli aihe mikä hyvänsä. Se, minne se keskustelu etenee, onkin jo ihan toinen aihe. Pitäisikö perustaa sitä varten uusi viestisäie?
Käyttäjän avatar
Salainen Hannu Sinisalo

Palaa alueelle Toiveet