Mitä Kuha. soittaa Semifinalissa?

Keskustelua ja palautetta Kuha.:n menneistä ja tulevista keikoista.

Valvoja: Kuha

Mielestäni Kuha.:n tulisi soittaa Semifinalissa ainakin seuraava kappale:

Äänestys päättyi Ke Loka 04, 2006 8:23

Painileiri
1
4%
Diskoteekki
2
8%
Jytän mestarit
1
4%
Tohtori Krabolan telekineettinen testilaboratorio
1
4%
Quantimil Krabola valmistelee mahdollista tulevaa kiitospuhetta fysiikan Nobelin palkintoa varten
5
20%
Fiktiota vastaan I
0
Ei ääniä
Fiktiota vastaan II
1
4%
Hei, täältä tulee Kuha.
3
12%
Kalifi myy mustaa valoa
10
41%

Ääniä yhteensä : 24

Mitä Kuha. soittaa Semifinalissa?

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä Pe Syys 22, 2006 8:23

Kuha. soittaa syyskonserttinsa Semifinalissa 4.10. Ei ole kuviteltavissa etteikö olisi mahdotonta, etteivät äänestyksen tulokset saattaisi olla vaikuttamatta settilistaan. Mutta saattaahan se siitä huolimatta olla (olematta).
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä La Syys 23, 2006 11:58

Itse asiassa tuohan näyttää melkoisen valmiilta setiltä. Siitä vaan pojat vetämään kaikki.

Jos nyt kuitenkin pitää valita, niin Kalifi menee kaikkien edelle. Myös uutta matskua olisi kiva kuulla. Ja Diskoteekki, koska Juha Kuhan lanteet ovat sen aikana varsin hypnotisoivat.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja Jemo päivämäärä La Syys 30, 2006 10:03

Kansa vaatii Kalifia!
Did WHAT?!
Jemo

ViestiKirjoittaja Lumihirvi päivämäärä La Syys 30, 2006 13:48

olisi suotavaa, että kansaaisi kokea jälleen maailman toiseksi parhaan rock-oopperan: kalifin.
Lumihirvi

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ma Loka 02, 2006 14:53

25% käyttäjistä äänestänyt, ja 39% kansasta vaatii Kalifia. Eiköhän tämä tulos ole jo varsin selvä. Kalifi kuultaneen.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä Ti Loka 03, 2006 7:48

Parahin sim0n, riennätte suin päin olettamaan, että kukko laulaa käskien. Keräämme empiiristä dataa puhtaasti tieteellisiin tarkoituksiin.
You can't write a chord ugly enough to say what you want sometimes, so you have to rely on a giraffe filled with whipped cream.
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ti Loka 03, 2006 9:52

Jeesus Vipunen kirjoitti:Parahin sim0n, riennätte suin päin olettamaan, että kukko laulaa käskien. Keräämme empiiristä dataa puhtaasti tieteellisiin tarkoituksiin.

Ainoa, mihin minä riennän suin päin, on konserttinne huomenna. Teidän virheenne on se, että te luotatte empiirisen tiedon minkäänlaiseen pätevyyteen, sillä kaikkihan me toki tiedämme, että aistihavainnot eivät riitä mihinkään tieteelliseen tarkoitukseen.
Käyttäjän avatar
sim0n

Palaa alueelle Keikat