Aloitan syyte/syytös kirjelmäni kertomalla miten kaikki sasi alkunsa.
Alku syksytä 2002 olin saanut vakituisen päivähoito paikan helsingin kaupungin eräästä (nimettömäksi jäävästä) aikuisilla tarkoitetusta laitoksesta. Vuoden verran sain hyvää hoitoa ja koin kasvavani yhtenä luomakunnan jäsenenä. Kaikki kuitenkin muuttui kun syksyllä 2004 syytetty Pekkala-Pekkala saapui samaiseen hoitopaikkaan.
Lähes ensimmäisitä päivistä lähtien sain kokea syytetyn julmuuden niin fyysisenä kuin henkisenäkin väkivaltana. Pekkala-Pekkala Kutsui minua toistuväti "LÄSKIKSI" sekä "torstain lapseksi", hän käytti fyysiseen pahoinpitelyyn vaahtomumovista valmistettua nk. "lötkö-pötköä".
Syytän Pekkala-Pekkalaa myös erääseen ulkonäkööni liittyvässä asiassa, nimitttäin pahaksi ärtyneestä parran liika kasvusta ja siitä seuranneesta pitkästä selibaatista. Myös alokoholin käyttönin lisääntyi huomattavasti vuosien 2004 ja 2005 aikana.
Väkivalta ja pahoinppitely äityi niin pahaksi syksyllä 2005, että minut siirrettiin ympärivuorokautiseen hoitoon ja tarkkailuun.
Näen edelleen painajaisia kaikesta yllämainitusta ja mikä pahinta olen alkanut itsekkin käyttää noitä kamalia nityksiä itsestäni.
Nyt haluisin saada Pekkala-Pekkalalta selvityksen käyttäytymiseensä ja julkisen anteeksi pyynnön. Muuten olen pakotettu hakemaan niitä oikeus teitse.