Pekkala-Pekkala vastuuseen!!

Onko Juha Kuhasta tullut mielestäsi diiva suuren suosion myötä? Näitkö Bon Fotonin liikkuvan valoa nopeammin? Tänne keskustelua nykyisistä ja menneistä jäsenistä.

Valvoja: Kuha

Pekkala-Pekkala vastuuseen!!

ViestiKirjoittaja LÄSKI päivämäärä Pe Helmi 10, 2006 20:15

Aloitan syyte/syytös kirjelmäni kertomalla miten kaikki sasi alkunsa.

Alku syksytä 2002 olin saanut vakituisen päivähoito paikan helsingin kaupungin eräästä (nimettömäksi jäävästä) aikuisilla tarkoitetusta laitoksesta. Vuoden verran sain hyvää hoitoa ja koin kasvavani yhtenä luomakunnan jäsenenä. Kaikki kuitenkin muuttui kun syksyllä 2004 syytetty Pekkala-Pekkala saapui samaiseen hoitopaikkaan.
Lähes ensimmäisitä päivistä lähtien sain kokea syytetyn julmuuden niin fyysisenä kuin henkisenäkin väkivaltana. Pekkala-Pekkala Kutsui minua toistuväti "LÄSKIKSI" sekä "torstain lapseksi", hän käytti fyysiseen pahoinpitelyyn vaahtomumovista valmistettua nk. "lötkö-pötköä".
Syytän Pekkala-Pekkalaa myös erääseen ulkonäkööni liittyvässä asiassa, nimitttäin pahaksi ärtyneestä parran liika kasvusta ja siitä seuranneesta pitkästä selibaatista. Myös alokoholin käyttönin lisääntyi huomattavasti vuosien 2004 ja 2005 aikana.
Väkivalta ja pahoinppitely äityi niin pahaksi syksyllä 2005, että minut siirrettiin ympärivuorokautiseen hoitoon ja tarkkailuun.
Näen edelleen painajaisia kaikesta yllämainitusta ja mikä pahinta olen alkanut itsekkin käyttää noitä kamalia nityksiä itsestäni.

Nyt haluisin saada Pekkala-Pekkalalta selvityksen käyttäytymiseensä ja julkisen anteeksi pyynnön. Muuten olen pakotettu hakemaan niitä oikeus teitse.
"Lihavilla on aina hauskempaa"
" Torstain lapsista kaunein"
Käyttäjän avatar
LÄSKI

Re: Pekkala-Pekkala vastuuseen!!

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä La Helmi 11, 2006 11:37

LÄSKI kirjoitti:Nyt haluisin saada Pekkala-Pekkalalta selvityksen käyttäytymiseensä ja julkisen anteeksi pyynnön. Muuten olen pakotettu hakemaan niitä oikeus teitse.

Arvoisa Lihava,

anteeksipyynnön on yhdyssana.
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

Re: Pekkala-Pekkala vastuuseen!!

ViestiKirjoittaja smr päivämäärä La Helmi 11, 2006 22:21

LÄSKI kirjoitti:Pekkala-Pekkala Kutsui minua toistuväti "LÄSKIKSI" sekä "torstain lapseksi" --

Kunnianarvoisa Fyysisesti Obeesi,

nk. torstain lasten on tunnettu kärsivän äidinkielen puutostaudista (defectus lingualis acutus), joka ilmenee sekä työtovereitten, esimiesten, alaisten että muiden normaalin sosiaalisen kanssakäymisen kautta elämään livahtaneiden autenttisten henkilöiden täysin epäoikeutettuna parjaamisena. Ensiapua antaa esimerkiksi Suomen peruskielioppi.
>: 4 8 15 16 23 42 █
Käyttäjän avatar
smr

Arvoisa.

ViestiKirjoittaja T-pot päivämäärä Su Helmi 12, 2006 9:30

Mielestäni et ole syyllistynyt muuhun, kuin surullisen kuuluisaan "Lappeen Ranta-syndroomaan". Pienellä suomen kieliopin kertauksella tilanteen pitäisi korjautua.
T-pot

Re: Arvoisa.

ViestiKirjoittaja hra Oanikov päivämäärä Ma Helmi 20, 2006 18:38

T-pot kirjoitti:Mielestäni et ole syyllistynyt muuhun, kuin surullisen kuuluisaan "Lappeen Ranta-syndroomaan".

Muistetaan oikeinkirjoitus: lappeen Ranta.
Ihan hyvin.
Käyttäjän avatar
hra Oanikov

Palaa alueelle Jäsenet