Pekkala-Pekkala / KMT

Onko Juha Kuhasta tullut mielestäsi diiva suuren suosion myötä? Näitkö Bon Fotonin liikkuvan valoa nopeammin? Tänne keskustelua nykyisistä ja menneistä jäsenistä.

Valvoja: Kuha

Pekkala-Pekkala / KMT

ViestiKirjoittaja Kolja päivämäärä Pe Helmi 10, 2006 17:35

Terve.
Mikäs on P-P:n päivän juoksukunto ja ensi kesän juoksutavoitteet? Lisäksi utelisin hieman Kuha. Maraton Teamista eli onko kyseessä ns. yksityistalli, johon kelpuutetaan vain Kuha.:n artisteja (Ei taida Juha Kuhasta olla juoksijaksi) vai voiko siihen hakea jäsenyyttä ulkopuolinen? Itse olen viime vuosina rimpuillut juoksutapahtumissa salibandyjoukkueeni juoksujaoston nimissä, jonka ainoa jäsen olen mutta joukkuelajitaustaisena harrastajana joukkuehenki ym. ovat tärkeitä asioita, joten olen ajatellut uutta seuraa. Että sellaista…
Kolja

ViestiKirjoittaja Pekkala-Pekkala päivämäärä Pe Helmi 10, 2006 20:01

Kuha Marathon Team on henkisesti suljettu joukkue mikä on avoin kaikille jäseniksi haluaville. Juoksuharjoitukset hoidetaan samalla tavalla kuin bänditreenitkin; eri aikaan ja eri paikoissa. Oletettavaa on myös se, ettei tiimi välttämättä kohtaa toisiaan edes lähtöviivalla.

Kuha Marathon Teamin jäsenillä on oikeus käyttää KTM-nimikettä kaikissa virallisissa juoksutapahtumissa. Yleisimpiä ovat 1/4-, 1/2-, ja täysi maratooni.

Jos intoa ja urheiluhenkeä riittää, niin liity ihmeessä arvostetun Kuha Maraton Teamin jäseneksi. Merkitset vain juoksukilpailuihin osallistuessasi joukkueeksesi Kuha Marathon Teamin. Ja muista ilmoittaa jäsenyydestäsi myös meille, vaikka tänne foorumille. KTM:n jäsenet voivat kertoa juoksukokemuksistaan ja suorituksistaan.

Pekkalan juoksukunto on oletettavasti hieman laskenut "huippuvuosista". Varsinkin nopeus on kärsinyt, vaikka kestävyys olisikin ehkä hieman parantunut. Osittain rapautumiseen saattaa vaikuttaa alati huonontuneet elämäntavat, pääasiassa tupakointi.

Pekkala-Pekkala
Juokse ja juo!
Käyttäjän avatar
Pekkala-Pekkala

ViestiKirjoittaja Kolja päivämäärä Pe Helmi 10, 2006 20:44

Loistavaa!!!
Täten siis ilmottaudun Kuha marathon teamin jäseneksi. Kevään ja kesän koitoksia tulee olemaan: Länsiväyläjuoksu, Helsinki city run ja kohokohtana Tukholman maratooni kesäkuussa. En vaivaudu lyhyemmille matkoille. Tukholmaan olen jo ilmottautunut, joten siellä en juokse joukkueen väreissä. "katsokaa tätä häviäjää"-paita saattaa päältä kyllä löytyä. Infoan tuloksista ja "saavutuksista" tänne foorumille. Mikä on KMT:n jäsenmäärä tällä hetkellä?
Kolja

ViestiKirjoittaja Pekkala-Pekkala päivämäärä Pe Helmi 10, 2006 21:09

Tervetuloa!

En voi paljastaa tarkkaa KTM:n jäsenmäärää, mutta paljastettakoon kuitenkin, että se tuplautui juuri. Teamin olikin jo korkea aika nousta siitä suosta minkä Ahmed Ahosen eroaminen aiheutti.

Osallistunen ainakin Helsinki City Runille ja Pääkaupunkiseutujuoksuun. HCM saattaa valitettavasti jäädä tänäkin vuonna väliin kesäkiireiden takia.

Pekkala-Pekkala
Juokse ja juo!
Käyttäjän avatar
Pekkala-Pekkala

ViestiKirjoittaja Kolja päivämäärä Pe Helmi 10, 2006 22:01

http://www.marathondumedoc.com/accueil_gb.html
Tuolla voi yhdistää harrastukset samanaikaisesti. Kts. program. Oman uran päätavoite.
Kolja

ViestiKirjoittaja paskakippo päivämäärä La Helmi 11, 2006 12:53

KTM = Kauppa ja teollisuusministeriö

Kuha Maraton Team => KMT?
Mitä paskempi kippo, sen paskempi.
Käyttäjän avatar
paskakippo

ViestiKirjoittaja Pekkala-Pekkala päivämäärä La Helmi 11, 2006 14:52

paskakippo kirjoitti:KTM = Kauppa ja teollisuusministeriö

Kuha Maraton Team => KMT?

Kiitos kaunis huomiokyvystänne, Paskakippo. Olin varmaan juuri katsonut uutiset kun tein tuollaisen typerryttävän erheen. KTM-nimikettäkin saa minun puolestani toki käyttää, mutta lupaa en voi antaa.
Juokse ja juo!
Käyttäjän avatar
Pekkala-Pekkala

ViestiKirjoittaja muhu päivämäärä La Helmi 11, 2006 19:45

Mä näin unta missä oli joku vanha juoppo joka sano nimekseen Pekkala Pekkanen ni kerroin sille että Kuha.ssa on Pekkala Pekkala niminen jäbä mut ei se mitää tajunnu.
Käyttäjän avatar
muhu

ViestiKirjoittaja Kolja päivämäärä Su Huhti 23, 2006 22:07

Ensimmäinen juoksu KMT:n väreissä jolkotettu. Länsiväyläjuoksu 17,4km aikaan 1.31.19 Ei kummoinen veto mutta kohtuullinen...
Kolja

ViestiKirjoittaja Kolja päivämäärä To Touko 18, 2006 17:49

HCR KMT:n väreissä aikaan 1.41.50 Nappiin kajahti. Rok. Oliko Pekkala-Pekkala mukana? En löytänyt tulosluettelosta.
Kolja

ViestiKirjoittaja Jeesus Vipunen päivämäärä Pe Touko 19, 2006 8:58

Onko Pekkala-Pekkala edes hengissä? Heilui kuulemma kuukausi sitten Lenin-puistossa jallupullon kanssa ympärikännissä, sen jälkeen ei ole esim. treeneissä näkynyt. Tämä on kai sitä rock'n'roll-elämää.
You can't write a chord ugly enough to say what you want sometimes, so you have to rely on a giraffe filled with whipped cream.
Käyttäjän avatar
Jeesus Vipunen

ViestiKirjoittaja jarru päivämäärä Ti Syys 12, 2006 9:51

Kuvastaako kappale "Elämän Maratoonari" elämän lisäksi myös KMT:n koitoksia?
totuus puree
Käyttäjän avatar
jarru

ViestiKirjoittaja Juha Kuha päivämäärä Ke Syys 13, 2006 19:32

Täytyy myöntää, että viimeistään se, kun Ahmed Ahonen* ensimmäisen kerran joutui tiputukseen maratonin aikana, antoi uutta intoa tämän tematiikan ympärille.

*(Ahmed Ahonen on Kuha.:n ex-kosketinsoittaja, joka asuu nykyään vanhainkodissa Pohjois-Helsingissä.)
Juha Kuha - rakkaudesta "musiikkiin"
Käyttäjän avatar
Juha Kuha

Palaa alueelle Jäsenet