Kuha.:n nettisivut

Puuttuuko sivuilta jotain? Täällä voit vaikka ehdottaa foorumille uutta aihepiiriä.

Valvoja: Kuha

Kuha.:n nettisivut

ViestiKirjoittaja sim0n päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 17:35

Arvoisat Kuha. -"yhtyeen" jäsenet,

Pohdiskelin eräästä Tämän Forumin toisesta aiheesta johtuen sitä, että onko mahdollisesti jotain syytä sille, miksi "yhtyeenne" on lopettanut sanoitustensa päivittämisen internet-sivustolleen?

Suinkaan "yhtyeenne" uskollisimmatkaan fanit eivät kykene joka hetki kantamaan mukanaan niin (kulturaalisista syistä ->)painavaa lastia, kuin koko tuotantonne. Näin ollen voisi ollakin kätevää, jos terävän oivaltavat ja kuuman satiiriset sanoituksenne voisikin tarkistaa jostain virtuaalisesti, näin esimerkiksi Kuha.:n internet-sivuston kautta.

Vastausta odottaen

-sim0n
"Rock ei ehkä pelasta maailmaa, mutta saa aikaan sopivissa määrin mielenterveysongelmia." -Juha Kuha
Käyttäjän avatar
sim0n

ViestiKirjoittaja moukari päivämäärä Ke Helmi 08, 2006 17:44

Toiveenne on huomioitu. Olemme edelleen keskellä prosessia, jossa kokonaan uudistamme www-sivumme. Tämä foorumi oli prosessin ensimmäinen askel.

Vanhoille sivuille emme enää päivitä juuri muita kuin uutisia ja keikkoja. Toivottavasti saamme pikapuoliin loputkin sivut siihen kuntoon, että voimme taas keskittyä sivujen sisältöön paremmin.

Ja tietenkin mitä olen siitä näin aluksi vastuussa, joten viivästyksistä voi taas syyttää minua, työnantajaani sekä hyvää ystävääni herra alkoholia...

Sanoituksista vielä sen verran, että vanhat sanat löytyvät siis edelleen sivuilta. Hei, täältä tulee Kuha. -albumin sanoitukset saa tuolta:
http://www.kuha.fi/sanat/hei_taalta_tulee_kuha.pdf ja uuden levyn sanat tulevat levyn mukana.
moukari
Site Admin

Palaa alueelle Toivomuksia ja ehdotuksia